Crouzet Millenium 3 - Display functie

Plaats hier vragen omtrent niet vermelde PLC merken.
Wordt het merk wel vermeld, maar het type niet, meldt het dan in Feedback.
Dan wordt er op verzoek een nieuw Topic bij geplaatst.

Moderator: GJ_

Bossi

Crouzet Millenium 3 - Display functie

Bericht door Bossi » 12-02-2018 10:38:14

Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Bart en ben op dit forum terechtgekomen omdat ik iets speciaals probeer te doen in mijn Crouzet PLC.
Ik bezit een type XD26 (88974165). 16 Inputs, 10 Outputs. 12VDC.

Een beetje standaard programmatie lukt me wel, zo maak ik bvb sas-systemen voor banken en diamantairs.

Maar nu heb ik een privé, issue.
Ik schreef dat ik iets speciaals wil doen maar het is speciaal omdat ik het niet ken. Eens je het weet is alles simpel.

Ik bezit een trommelfilter voor de vijver. En nu had ik graag geweten hoe dikwijls de uitgang gestuurd wordt voor de spoelpomp. Een trommelfilter werkt volledig automatisch en reinigt zichzelf.
Naast het feit dat ik wil weten hoe dikwijls de uitgang gestuurd wordt, wens ik ook te weten hoe lang hij in het totaal gestuurd werd, in seconden uitgedrukt.
Dat zal nog lukken.

Het probleem waar ik op bots is dat ik dit niet gekoppeld krijg aan mijn display. Stel, ik druk op toest "A", dan wens ik te zien hoeveel keer en hoeveel tijd de uitgang werd gestuurd. Druk ik nogmaals op toest "A", dan wil ik misschien nog andere zaken uitlezen.
Maar starten wens ik te doen met die uitgang. Het zal ook met een geheugenfunctie moeten werken voor moest de elektriciteit even uitvallen. Gegevens mogen niet verloren gaan.

Ik heb gisteren uren op youtube proberen te leren maar helaas, die filmpjes met displayprog zijn zonder uitleg. De filmpjes waar uitleg in gegeven wordt gaan dan weer over helemaal iets anders.
Heb zelf aan het testen geweest maar ik krijg er grijs haar van.
De leverancier kan me ook niet helpen.

Hopelijk zit hier één (of meerdere) genie die me op weg kan/wil helpen.

Alvast bedannkt hiervoor.

Groetjes,

Bossi

Plaats reactie

Terug naar “Overige Merken PLC's”