Stapantwoord visualiseren van mijn P en PI regelaar

Andere onderwerpen dan hierboven vermeld.

Moderator: GJ_

Plaats reactie
Stefke33

Stapantwoord visualiseren van mijn P en PI regelaar

Bericht door Stefke33 » 06-05-2010 02:13:21

Beste forum leden,

Ik zou graag de data die vanuit mijn y uitgang komt deze waarde is opgeslagen een een DBD bouwsteen gaan uitlezen en visualiseren in WinCC Flexible. Ik krijg jammer geniet niet deze natuurgetrouwe curve van het stapantwoord. Het stapantwoord zou moeten een wiskundige functie zijn denk een exp of een log.

Hoe kan ik in WinCC flexible 2005 deze waarde echt natuurgetrouw tonen in mijn trendview in WinCC Flexible.

Ik heb al van alles geprobeerd maar niet de gewenste curve. Kan iemand mij helpen waar het probleem kan zijn of moet ik ergens nog een stukje code programmeren want ik ben wel mijn weg kwijt

Als iemand mij kan helpen heel graag dan is dat project digitale regeling volledig afgewerkt als ik nog die curves kan zien.

Met vriendelijke groet
Stefaan

GJ_
Moderator
Contacteer:

Bericht door GJ_ » 06-05-2010 08:15:24

Krijg je de data niet of heeft de curve niet het model dat je graag wil? :D

Stefke33

Bericht door Stefke33 » 06-05-2010 08:28:31

GJ_ schreef:Krijg je de data niet of heeft de curve niet het model dat je graag wil? :D
.

@GJ_

Hallo,

De gewenste data krijg in wel binnen maar ik krijg nooit de gewenste curve die ik graag wil en dat is de vorm van het stapantwoord.

Is daar een oplossing voor want ik heb al van alles zitten zoeken maar ik vind geen enkele goede oplossing die het gewenste resultaat heeft voor mijn gestelde probleem

Met vriendelijke groet
Stefaan

Plaats reactie

Terug naar “Anders”